Waarom een bedrijfsfilm een slimme investering is: 10 overtuigende redenen - Carlton Visuals ...

Waarom een bedrijfsfilm een slimme investering is: 10 overtuigende redenen

Investeren in een bedrijfsfilm is geen overbodige luxe, integendeel zelfs. Veel bedrijven denken dat een bedrijfsfilm stijfjes, saai en achterhaald is, of dat het te duur is. Anderen denken dat ze genoeg aan social media en een nieuwsbrief hebben. Niets is echter minder waar. Een bedrijfsfilm is dé manier om je te presenteren aan (potentiële) klanten, te informeren, loyaliteit op te bouwen en een imago te communiceren.

  1. Met de groei van het internet is de relevatie van bedrijfsvideo’s groter dan ooit. Video is de toekomst en het is nu al zichtbaar dat video een steeds groter deel van internetverkeer uitmaakt. Het aantal zoekopdrachten naar video’s neemt snel toe en video’s krijgen een hogere waardering van Google. Dit betekent dat een website met een video een hogere ranking in Google krijgt en daardoor beter gevonden wordt.
  2. Met een bedrijfsvideo trek je de aandacht. Video is veel visueel aantrekkelijker dan een blok tekst of een statische afbeelding. Mensen zijn geneigd om te klikken op een play-button en zijn benieuwd naar het verhaal dat zij zullen zien. Autoplay maakt het zelfs nog eenvoudiger om de aandacht te trekken.
  3. Video prikkelt mensen. De combinatie van tekst, beelden en geluid maakt het voor de videomaker mogelijk om de kijker optimaal te bereiken. Hierdoor kan de boodschap beter worden overgebracht en zal deze beter bij blijven.
  4. Met een bedrijfsfilm krijgt de klant een beter beeld van je bedrijf. Een bedrijf is een zakelijke entiteit, maar er zit vaak een gedachte en filosofie achter. Een video maakt het mogelijk om de identiteit van het bedrijf beter over te brengen.
  5. Een bedrijfsfilm is een effectievere manier om informatie over te brengen. Mensen zijn visueel ingesteld en een video kan veel meer informatie overbrengen dan een blok tekst.
  6. Een bedrijfsfilm kan helpen om de verkoop te verhogen. Een video kan bijvoorbeeld gebruikt worden om een product of dienst uit te leggen, waardoor de kans op verkoop groter wordt.
  7. Bedrijfsvideo’s bouwen loyaliteit op: Door de kijker een persoonlijke ervaring te geven, kan een bedrijfsvideo bijdragen aan het opbouwen van loyaliteit bij bestaande klanten.
  8. Bedrijfsvideo’s zijn geschikt voor diverse platforms: Bedrijfsvideo’s kunnen worden gedeeld via verschillende platforms zoals social media, je website, YouTube, en nog veel meer.
  9. Bedrijfsvideo’s zijn gemakkelijk te delen: Eenmaal gemaakt, kan een bedrijfsvideo eenvoudig worden gedeeld met een groot publiek via social media en andere online kanalen.
  10. Bedrijfsvideo’s zijn een kosteneffectief marketingmiddel: In vergelijking met andere marketinginspanningen, zijn bedrijfsvideo’s een kosteneffectieve manier om je merk onder de aandacht te brengen en klanten te werven.

Freddy & Keiti

 

– destination wedding –

 

Een intieme bruiloft met familie en close friends op een landgoed tussen de Toscaanse heuvels in Florence. Freddy en Keiti uit Rotterdam wilden unieke beelden van hun trouwdag en mijn stijl van filmen pastte bij hun wensen.

Oog voor detail

Bij het vastleggen van een bruiloft is een oog voor detail erg belangrijk. Ik vind het zelf erg leuk om hier de voorwerpen en bijzondere momenten in beeld te brengen.

Ravish & Anoushka

 

–  indian wedding –

 

Ravish en Anoushka wilden hun burgelijk huwelijk met een kleine groep aan familie en vrienden vieren. Het ja-woord werd in het Groothandelsgebouw gegeven  en hiervan wilden zij filmische beelden.

Oog voor detail

Bij het vastleggen van een bruiloft is een oog voor detail erg belangrijk. Ik vind het zelf erg leuk om hier de voorwerpen en bijzondere momenten in beeld te brengen.

Nico & Marije

 

– knus en intiem –

 

Onder het toezien van een selecte groep aan familie en vrienden gaven Nico en Marije elkaar het Ja-woord. De kerkelijke inzegening vond plaats in een historsich katholieke kerk. Hierna werd er samen met de selecte groep geluncht en gedineert. Het feest werd door het bruidspaar ingeleid met een stijlvolle openingsdans.

Portfolio

Het investeren waard

The Dream

€ 949,-

8 UREN AANWEZIG

1 VIDEOGRAAF

WEDDING FILM (3-5 MIN)

LEVERING DIGITAAL (4-8 WEKEN)*

Dit pakket vind ik interessant!

The Dream Gold

€ 1449,-

10 UREN AANWEZIG

2 VIDEOGRAFEN

WEDDING FILM (5-7 MIN)

LEVERING DIGITAAL (4-8 WEKEN)*

DOCU MONTAGE (15-30 MIN)

HOUTEN USB THUISBEZORGD

Dit pakket vind ik interessant!

Pre Wedding

€ 299,-

LOCATIE NAAR KEUZE

1 VIDEOGRAAF

PRE WEDDING FILM (2-4 MIN)

LEVERING DIGITAAL (4-8 WEKEN)*

Dit pakket vind ik interessant!